مبلمان ویلایی - An Overview

Wiki Article

مرسوم ترین مبلمان هایی که در فضای باز استفاده می شود، مبلمان چوبی، آلومینیومی، پلاستیکی، چدنی و حصیری می باشد. چوب به دلیل ماهیتی که دارد حس و حال طبیعت را به فضا القاء می کند.

کاملترین مجموعه آبجکت های طراحی داخلی و دکوراسیون کلاسیک (مبلمان کلاسیک)

 استفاده از چوب های دیگری مانند چوب بلوط و ایروکو ( چوب های سخت ) در برنامه های آتی این مجموعه قرار دارد، تا بتوان با توجه به سختی این گونه از چوب ها، اسکلت اصلی مبلمان ها را از جنس چوب در نظر گرفت.

فایل اتوکد پلان ویلایی مورد نظر شامل دو واحد دوبلکس در دو طبقه همکف و اول و یک واحد مستقل بزرگ در طبقه سوم می باشد.

پکیج ۴ هزار عکس نمای ساختمان مسکونی و ویلایی اجرا شده در ایران ( نما ۵ )

برای مشاهده سایر محصولات فروشگاه ویلاآذین اینجا کلیک کنید

از سبک‌های مدرن و راحتی برای فضای باغ خود استفاده کنید.

مواد و متریال‌های مصنوعی مانند پلاستیک، شیشه جنبه‌ی طبیعی و زیبای چوب را ارائه نمی‌دهند. اما مزایای دیگری نیز دارند. شما می‌توانید این مبلمان باغ را به رنگ دلخواه خود، از خاکستری کم رنگ و شیک تا قرمز جیغ تهیه کنید.

با توجه به گسترش این الگوها در سطح شهر، چیدمان فضاهای سبز بسیار حائز اهمیت شده است. برای حفظ انرژی و سلامت روان استفاده از این فضاها هرچند در مقیاس کوچک ضروری می باشد. در محیط های شهری نیز رستوران ها و کافه هایی که دارای چنین فضای بازی هستند، با استقبال بیشتری مواجه شده اند.

ویلا یا خانه باغ شما محل لذت بردن و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان خواهد بود پس برای آن که لذت لحظات و دورهمی‌ها را دو چندان کنید و میزبان بهتری برای مهمانان خود باشید باید از چیدمانی زیبا و در عین حال راحت استفاده کنید.

کسانی که نقشه های هتل ، بیمارستان ، موزه ، فرهنگ سرا ، دانشگاه ( دانشکده های معماری )، مدرسه و هنرستان ، رستوران ، گالری هنر ، بانک ، ساختمانهای اداری ، مراکز خرید و مجتمع تجاری ، خانه های مسکونی ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، ایستگاه اتوبوس و قطار، فرودگاه ، مسکونی وآپارتمانی و یا نقشه از مکان های خاص دیگر نیاز دارند می توانند با شماره زیر تماس بگیرند تا چند عرض چندین دقیقه مجموعه چندین نقشه از هر کدام از مکان های بالا را برایشان ایمیل کنم.

ایده های طراحی معماریبرج های بلند ???? ???? مرتبهمعماری ایرانیطرح های دانشگاهیزندگی نامه معماران بزرگ

برترین آموزش پرزانته پلان در فتوشاپ ( شیت بندی ،راندو و پرزانته معماری – پست پروداکشن )

پکیج کامل نقشه های معماری ( پلان – نما – برش و دتایل – ۱۰۰۰ نقشه

Report this wiki page